Ahoj, napadá někoho prosím elegantní řešení jak alespoň nějak částečně “zautomatizovat” tento příklad?
Mám 3 úkoly (berme že neexistuje jejich nadřazená entita - nadřazený úkol těmto třem), které spolu přímo souvisí - mají například stejný název (s drobným rozdílem abychom rozlišili práci pro různé zapojené lidi - název si dokážu osekat pomocí funkce trim) nebo mohou mít nějaký stejný příznak, na základě kterého bych je chtěl “slučovat”. A potřeboval bych někde jednoduše zobrazit, tyto další související úkoly. Protože například pro finální cenovku pro klienta, potřebuji součet práce za všechny tyto související úkoly.
Příklad z praxe jak to řešíme aktuálně:
Dostanu poptávku na nějakou úpravu od klienta. Já ji zpracuji, navrhnu řešení a rozdělím pro každého zúčastněného z týmu na jeho úkol - grafik, markeťák, kodér, programátor, … Každý mi ke své části dodá jeho odhad pracnosti. A co já teď musím udělat je, že postupně projdu úkoly za všechny participující a dám finální nabídku klientovi. To co by mi hrozně ušetřilo práci, že bych rovnou viděl kolik je to v souhrnu za tyto úkoly. Tzn pokud bych tyto úkoly dokázal nějak jednoduše propojit protože, pokaždé je jiný počet zapojených lidí z týmu. Také potom pro další operace typu sledování vykázané práce a finální rentability “poptávky”.
Díky za nápady
Lukáš